♡ izzah ♡: Nama Belog Pun Menyumbang Kepada Up-traffic

Tuesday, August 24, 2010

Nama Belog Pun Menyumbang Kepada Up-traffic





Salam Dearies


Semalam cerita pasal penceroboh belog.Rupanya belog budak mentah tu kepunyaan kawan adik saya.Adalah sangat menghairankan bila mana budak mentah tu boleh masuk kan entri kat dalam belog ni.Tapi saya assume mungkin kesilapan teknikal.Almaklum kan,jenis budak saya-budak-baru-belajar,kalau-salah-tolong-tunjukkan.Nasib baik boleh delete entri tu,kalau tidak,mati kepenyekan lah kau budak!Hoho..Takut tak?Takut tak?


Okey.Forget about it.Sekarang,saya cakap pasal nama belog.Tahukah anda,nama belog juga menyumbang ke arah peningkatan traffic?Jadi bertukarlah kepada nama yang lebih 'komersyel'.

Tapi kenapa?why?why?Sebab tajuk belog biasanya menjadi pandangan pertama setiap blogger.Apatah lagi jika belog anda glamer dan sering di 'link' sebagai blogger faveret.Ianya harus bersinar2 dan tampak seperti click-me-vision supaya orang tertarik nak jenguk belog anda.Lagi lagi bila anda mengkreatifkan nama tersebut dengan ikon love love segala..Ohh..Mesti klik punyela bila perasaan curious itu timbul..

* ehsan-GOOGLE*



Jadi,saya nak tukar nama belog saya.Tak mahu guna "p a r i p a r i m e m b e b e l" lagi.Sebab saya rasa tak sesuai pulak dengan saya yang tua bangka ni.Saya tahu,orang mesti cakap,dah tua pon ada hati nak jadi fairy bagai.Huh!Kejam.Tak apa.Tak apa.Saya nak tukar nama jadi matured sekarang.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BERTUKAR!!

...:: belog i z z a h ::...

haa..kan senang tu.
marquee text saya taruk nama ni

..:: panggil saya izzah ::..

okey tak..okey tak??

Haha..macam best macam tak best.Tak apa.Stick on that first.Simple yet elegance nice.Hooreeyy!

*psst..blogger tegar mostly pakai nama sendiri (^_^)





4 comments:

Pinky Pixie said...

betul2. ramai yg gune nme sndri. tp kalo mcm sy, bnyk name same.. hoho. so, kne gune name glamer. kehkeh

Unknown said...

Pinky :

Pinky Pixie emang dah sesuai banget tuk awak..sure tak same dengan org lain punye..hihi

pelangi chenta said...

camni nak tukar nama blog lah.he3

Unknown said...

edura:

bertukar!hehe