♡ izzah ♡: Ok!saya mengaku saya MALAS.

Tuesday, November 16, 2010

Ok!saya mengaku saya MALAS.

Salam Dearies

Rasanya dah berminggu minggu saya tak buat apa apa dengan belog ni.
Ada la jenguk jenguk intai intai
Tapi tak buat apa apa pun
Kesian pada semua yang bW
yang email saya
yang komen 
yang bagi support
saya nak ucap sejuta kali maaf
tak ada alasan kukuh saya nak bagi
Cuma....


tengok,berapa banyak draft yang tak pernah di publish.
SAYA MENGAKU SAYA MEMANG MALAS

saya tak nak bagi alasan lain dan berjanji
kelak termakan diri sendiri
macm ni jela,
buat masa ni memang saya busy
cet!alasan lagi
ok..ok..
serius
jadual bulan november memang padat
every weekend saya tak lekat kat rumah
weekdays memang sah sah tak ada kat rumah
so,
saya akan BW dan follow belog kamo kamo a.s.a.p
tapi jangan mengharap dalam masa terdekat
saya cuma boleh janji akan BW
bila?tunggu saja
ok sayangggss?!

love u all
* i'm just a human being who tend to be perfect!*

No comments: