♡ izzah ♡: Terima Kasih Allah

Wednesday, October 13, 2010

Terima Kasih Allah

Salam Dearies

Eksaited mahu menulis entri bila dapat berita baru yang sangat menyenang lagi membahagiakan.Err..apakah?Buat pertama kali saya rasa gembira yang amat.Akhirnya.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Saya Dapat Kerja

Okey.Jakun bukan sebarang jakun.Saya memang super eksaited bila cakap pasal dapat kerja.Dah jemu asyik tanam anggur.Sekarang saya nak tanam buah naga.Baru duit bertimbun timbun.Baru boleh kahwin dengan senang hati dan senyum lebar sampai telinga tahun depan.Setakat tunggu duit nuffnang,sampai kerepot lah saya tak merasa kahwin.Haha.Okey.Mode serius bertukar.Gila jakun macam tak pernah kerja atau macam apa entah tak tahu nak 'eksplen'.

Pernah nampak benda alah ni menempel kat tapak nuffnang anda?

Saya pernah.Dan saya pernah cuba join.Tapi failed!Bab bab saham,investment memang faul.Tapi apa boleh buat,saya perlu biasakan diri dengan semua tu sebab minggu depan saya dah mula kerja dengan pertukangan  skill baru.Ya!Saya perlu bermain dengan saham dan pengurusan kewangan secara total.Tiada lagi TNA,tiada lagi UBS HRM, tak akan wujud lagi UBS Payroll.Apatah lagi PayFlex.Sobs..sobs..T_____T

Sedihnya terpaksa berpisah dengan mereka.Kali ini saya perlu bulatkan tekad,apa pun bidangnya,saya kena lebih berani dan buat sehabis boleh.Yezzaa!aja aja fighting!Terima kasih Allah kerana berikan saya OSK selepas penderitaan bersama construction company itu.Terima kasih daun keladi,kalau boleh beri saya lebih lagi~*dasar tak bersyukur..ampun..ampun..

 

4 comments:

pelangi chenta said...

congratz izzah....
keja dekat mana?
psni bukan leh tanam naga jekk.nak bela naga pun blh.hehehehhee

Unknown said...

cik edura :
TQ ya
keje kat sini jugak
memang tak nak keluar dr johor
hehe~

Aida Azryn said...

Wah tahniah! sbb dpt keje~ :)

Unknown said...

aida :
tQ..hee
lame menunggu
akhirnya buah gugur jua~