♡ izzah ♡: Entri Emosi *saya budak cengeng*

Saturday, October 9, 2010

Entri Emosi *saya budak cengeng*

Salam Dearies

Hati tisu kah saya?Ya.Saya budak gembeng.Saya budak cengeng.Pantang ada salah,cepat je 'hujan' turun.Kadang kadang lebat.Kadang kadang gerimis je.Saya tahu saya tak kuat.Saya tak hebat,macam orang lain.Macam awak.Ada kerja bagus,ada aset sendiri,ada orang sayang.Saya tak ada apa apa.Saya tak minta orang kesian kat saya.Saya dah cuba jadi yang terbaik.Tapi...Still..Tak pernah jadi.Setiap hari kekecewaan tu bertambah dan bertambah.Tak pernah kurang.Tapi saya tak nak awak tahu.Saya tak nak semua tahu.Jadi saya masuk bilik..Duduk diam diam..Dan nangis sendiri.Maaf.Saya tak boleh tahan 'hujan' dari turun..sebab air mata adalah kekuatan saya.Setiap kali saya nangis,hati saya tenang,dengan menangis saya akan kuat semula.Setiap orang ada cara sendiri untuk redakan kegusaran,saya juga.Jadi,saya mintak..tolong jangan pisahkan saya dengan air mata.Tolong..berhenti pujuk saya dari terus menangis.

Dulu,saya percaya awak adalah kekuatan saya.Tapi..sekarang saya lebih percayakan air mata.Maaf.

So what if  I am budak cengeng?


* Sorry dearies , let me cry cry and cry, so that I promise not to do it anymore!

4 comments:

Pinky Pixie said...

kita ni same je kan.. hati tisu.. hehe..

ape2 pun, moga cepat cool ya!
be a strong girl~

IzzaH si pari pari said...

thanx cik pinkie~
sy dah kuat!
macam superwoman..haha

sugar2 kapas strawberry said...

alololo..jgn sedey2..nah gula2 :)

IzzaH si pari pari said...

sugar2 kapas strwaberry :
yeay!dpt gula2..
gula2 kapas ade tak?hee