♡ izzah ♡: Candid RAYA

Friday, September 17, 2010

Candid RAYA




Salam Dearies


Kalian puas beraya?Saya tak berapa.Raya tahun ni tak mengancam kaboom.Dunno why lorr.Huhu..Anyway,posing tetap posing.Jom cekidaut candid mandit raya saya!


balik kampung..ooo..balik kampung~

kampung ku indah permai
ok.tipu.ubi yang permai,bukan kampung


rumah sememeh tak kemas lagi

muka takut takut ragu ragu nak makan kuih?

oo patutlah!ada 'hantu raya' kat belakang nun~beware!

kelik kelik session!happy =)

oopps!terlebih happy suda

ketua geng gonjeng tak sempat 'enteprem'~
mari gelak ramai ramai...muahaha

ketua dah masuk,assistant pulak tertinggal
hehe

ok.dah cukup 'korem'
tapi...senget pulak dah

finally..perfect! \(^_~)/
hari ni dalam sejarah
duaplohpat tahun saya hidup,
baru kali ni raya bertema caca marba
jika tidak,setiap tahun pasti matching si geng gonjeng dan ibu ayah

sesi kegemaran : 
masa ni badan dah ringan sebab dosa dah terhapus sikit (^_^)

"lek ya" (adik soleha) sedang beraksi kucing malu malu
err..apakah?

malam hari : dua budak gonjeng nak bakar rumah

tonggang terbalik main mercun

ketua geng gonjeng dan bakal orang rumah

S/U si gonjeng dan teman 'skandal'.haa!

sekadar gambar hiasan
memeriahkan entri.hikss!

jeng jeng!raya kali ni ada perjanjian bersama makcik.
"kak izzah akan dapat duit raya selagi dia belum kahwin."
hoooyeaahh!

kasi tengok sikit muka tak malu ni~
haha


sekian.
bye2~

4 comments:

Pinky Pixie said...

banykanya gambar best! jeles2.. hehe

IzzaH si pari pari said...

cik pinky :

random jela yang~campur campur camera.huu..pict awk lagi cunnn!

Sheera Razak said...

kampung kat mana ni?

IzzaH si pari pari said...

sheera :

kat kg.bkt permai,kulai,johor
penah sampai?ceruk je..hee