♡ izzah ♡: Malu Lah Dapat Mama Macam nih!!

Thursday, August 5, 2010

Malu Lah Dapat Mama Macam nih!!

Salam Dearies

*  Maaf,gambar agak kelam kabut *

Sila jegilkan biji mata anda bila lihat gambarajah di atas!Dah baca??Agak-agak apa yang anda fikir?SENTAP!!

Apakah Kita Hina Semata-mata Tiada Famous Amos??
Nah!..Saya memang sentap baca statement perempuan malang di atas.Mengapakah beliau saya katakan malang??Sebab beliau tak dapat makan Famous Amos di Johor.Err..sebenarnya dapat makan tapi agak lambat sebab susah nak cari.Lebih malang lagi beliau famous di laman Facebook hanya kerana kesilapan pertuturan..Yaa..Sedia ada page group berkaitan Cik Ita ni  di Facebook tapi admin dah delete..Bila tengok muka,boleh tahan la lawanya tapi bercakap seperti beauty without brain gituu..

Come on la guyss..Hal sekecil ini perlukah diperbesarkan sehingga menghina orang lain??Anda pun bukan siapa-siapa untuk berbangga diri dengan Famous Amos tu.Saya tahu Famous Amos tu sedap dan tersangat la famous nya di tempat anda.Tapi perlukah menghina JOHOR semata-mata Famous Amos tiada disini?Bukan tiada ya,tapi dia yang tak jumpa!Perlukah anda mendabik dada berbangga dengan kampung anda yang ada Famous Amos tu?

Err..Saya dah check kat website FA,memang tak banyak branch FA kat Malaysia.Mostly area KL, Selangor, Sarawak, Pahang and Sabah.But,at least ada lah jugak di Johor compare dengan Kedah  or Kelantan yang langsung tak ada.Saya tak rasa ketiadaan FA sebagai masalah. dan ianya sama sekali tak melambangkan kemajuan sesebuah negeri pun.Haa..Kan dah mula bersyarah dah!Kan boleh buy online,order sajalah kalau mengidam sangat nak makan.Hoho..


Entah apa apa lah kau perempuan

Saya cuma berharap anak2 beliau tidak menjejaki perangai buruk mama beliau yang menjengkelkan tu. Sebab jika itu terjadi,punahlah slogan 1 Malaysia pabila Malaysian dibeza-bezakan mengikut tangga darjat yang langsung tak masuk dek akal!

*pssst - saya dapat tahu yang  puan ita dah pun mohon maaf.Okey.Dimaafkan.
After this,beware ye.Jangan kerana mulut,anda dihina!

Siapa tak tahu FAMOUS AMOS boleh tengok kat website.


Saya jalan dulu,masak untuk buka sekarang.Daa!

No comments: