♡ izzah ♡: Dah Satu Hari Puasa Baru Nak Ucap Selamat?

Thursday, August 12, 2010

Dah Satu Hari Puasa Baru Nak Ucap Selamat?

Salam Dearies


SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA

Betul la tajuk tuh.Terlewat nak wish Salam Ramadhan kat semua follower,silent reader and not forget,stalker.Hmm??Cincai jela..(^_^) selamat berpuasa semua yaa..Rasanya bulan puasa ni agak sibuk sikit.Jadi,kadang2 or jarang2 jelah nampak saya kat belogsepot ni.Tak apa,saya tetap ada and will be watching everyone of u every single day..huh??ok2.Saya tipu.Saya cuma duduk diam2 kat belogsepot saya je.Ada free time,saya pi lah tumpang buka kat tempat korang.Tak pun datang terawih sama2.Tak pun,join shopping raya sama2.Tak pun,hmmm...apa2 jelah.Janji BW kan.Entri pun mungkin auto publish je.Ada hal lain yang perlu diberi keutamaan la dearies..Anyway,thanx for supporters yang rajin mengomen entri super tak best saya.Huhu..Memang,saya tahu saya suka merepek makan kerepek!Korang korang pun boleh merepek kat sini jugak.Dialu-alukan.Cuma jangan buang sampah kerepek disini.Okey!

Cukuplah membebel tu.

*err..rasa nak makan murtabak ayam buka puasa esok la...(~_~)v

No comments: