♡ izzah ♡: 13 digit nombor dalam satu talian telefon??

Wednesday, July 21, 2010

13 digit nombor dalam satu talian telefon??

Salam Dearies


Saya ketakutan dan kepelikan.Baca tajuk pon sudah pening kan??Saya baru je dapat panggilan dari nombor yang tersangat pelik.Jadi,saya takut atau mungkin lebih sesuai dikatakan jakun.Saya tak tahulah anda semua pernah dapat panggilan nombor ni atau tak,tapi saya tersangatlah curious nya.Tengok bukti nih :

Aduuusss!!
Nak upload image pon nak ambil masa berjam2
Gila ngok ngek streamyx nih!
*Hati sedang terbakar*
Tak apa,try lagi............

SERVER NOT FOUND bapak kau!
Semakin tengok,kau semakin gila la streamyx

@ jangan2 Puan Virus dah beranak pinak and makan semua line streamyx saya tak??
sila jangan percaya pada kepercayaan karut ini

Aduh.Gila sudah nih.Selalu anda tengok saya happy,now,lihatlah muka buruk sy sedang marah.Nah,hamik kau!

( #~~~~~~~~~~~~# ) !!!!!

oh ya!marah marah sampai terlupa agenda sebenar.
ni nombor pelik tu
maaf,bukti tak dapat dikeudarakan
tapi silah percaya saya diganggu nombor misteri ini

2 3 4 7 0 6 5 6 5 0 9 3 1

Tahu dari mana datangnya?
sila lah inform saya ya
jangan biarkan saya diselubungi misteri lagi

*saya tak mahu jawab sebab takut kalau2 nombor tu a) dari orang jahat yang mahu minta wang tebusan sedangkan saya tak mampu~~, b) dari oversea yang memungkinkan saya berhutang dengan maxis sekiranya panggilan dijawab, atau c) dari........................takutnya malam2 nak sebut..fikir sendiri la ya....heeheeheeeeeeeeeee

  takut tak??!!

2 comments:

Noor said...

pernah dpt msg berangkai
sape2 dpt call dr no yg berkaler merah
means no yg naik kt phone kite tu kaler merah
maka pd keesokan harinye kite akan dot dot dot...
huhu serammmm

Unknown said...

noor:

what??huisyh..
janganla..
tak mo

err..btw,naseb font fon sy tak berkaler merah..(^_^)