♡ izzah ♡: Nose Pore Tape

Thursday, July 5, 2012

Nose Pore Tape

Assalamualaikum


Bangun pagi terus tengok cermin.Belek belek muka.Pergh..Banyaknya whitehead tang hidung.Kawasan sekitar pun sama.Nak kena guna nose pore tape ni.Jadi,setelah encik hasben pergi kerja,perawatan pun dimulakan.


Memandangkan di rumah cuma ada Watson Nose Pore Tape,maka haruslah digunapakai secara berhemah.
Saya teramat suka pakai watson nose tape ni sebab senang yang amat.Mula mula cuci bahagian hidung dan biarkan ianya basah sebelum pakai nose tape.Jangan lap air tu ye.


Lepas tu,tepek je nose tape dekat hidung.Tekan tekan sikit bahagian yang ditepek tu.


Lepas tu…tunggu dalam 10 ke 15 minit.urmm..So..lets wait what happens next.Now,berjimba dulu.



lalala~




Ok.Sekarang boleh tanggalkan.Tahu tak whitehead yang mana satu?Kalau diperhati secara teliti,boleh nampak habuk dengan biji warna putih.Tu lah dia..Habis tanggal sekali bulu roma aku.hewhewhew

urmm..kena buat lagi ni

Kalau nak hidung bersih dari whitehead senantiasa,kenalah rajin rajin buat treatment ni.Beli je Nose Pore Tape Watson,ada 10 keping kat dalam.Harga pun cuma RM6 lebih je kalau tak silap.Biore nose tape siap ada warna hitam,sesuai untuk whitehead.Cubalah!Pasti hidung licin dan gebu.ececeh.


Tapi taklah segebu Irine Nadia,Hamis Jalikha,Adriani Adnan,Nurul Badiah,Julia Honeyshakes,Fatin Liyana, mahupun Miss Edura.
FINE.FINE.FINE.


4 comments:

pelangi chenta said...

wahhh nama ada lah.
wat camnie xboleh sekali jek.kena berulang kali baru nampak hasilnya.tapi waktu tue duit pun banyak kena keluarkan

Nurulee said...

Ee penah jugak pakai benda ni, memang elok tp lepas tu lagi banyak naik. Sampai sekrg tak pakai dah. Hehe =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/le-complain-day.html

NurulizzaH said...

cik dura : sebulan sekali shud be ok..tak payah selalu sangat..hehe

NurulizzaH said...

Nurulee : Kesiannya.better tak payah pakai.maybe kulit u sensitip..=)