♡ izzah ♡: Pelik.Dari Mana Ia Datang?Sesiapa Tahu,Please Explain.

Friday, January 28, 2011

Pelik.Dari Mana Ia Datang?Sesiapa Tahu,Please Explain.

Salam Dearies

Saya tak tahu orang lain alami benda yang sama atau tak.Seperti sedia maklum,saya sekarang dah kurang jalan-jalan blog "blogwalking".Tapi chatbox penuh dengan senarai tetamu yang tak terundang.

kelik untuk pembesaran

Saya lihat pada IP address,sangat pelik.Contohnya : 

tinyurl.com/2429kes
bit.ly/f3WOiA
goo.gl/5stIi

and many more!

Trafik kat nuffnang tak juga meningkat.Jadi,siapa mereka yang sebenarnya??Saya jadi kompius dan berhajat untuk tidak berkunjung ke 'rumah' mereka.Apa yang saya tahu,IP sebegini lebih kepada pengiklanan sahaja.Maaflah!Saya blogging bukan untuk beriklaneka *macam sebut sukaneka hari keluarga plak!Kecuali kalau anda datang dan tolong kelik nuffnang sayang saya tu dan trafik meningkat seterusnya pendapatan berganda,barulah saya balas balik.Nak saya tolong anda,anda tolonglah saya dulu!Adil bukan??...................

* LUPAKAN 2 BARIS AYAT TERAKHIR.Mulut,jangan kau celupar.


4 comments:

Azirah said...

biase r tu..dia suh kite g tempat dia..tp dorg x wujud pon dlm nuff kite..ehmmm

ardinihumaira said...

tu maknanya diorang cuma nak tarik trafik.. jenis pentingkan diri sendiri... dia tak datang pon blog kita. nampak je link tu jangan g belog dia... memang ramai dah banned link tu...

Unknown said...

are-gya : ya lorr..tah ape ape la kan..malas nak layan..hoho

Unknown said...

dini : thanks dini..mmg nak banned pon.. :)