♡ izzah ♡: BENGANG part 2

Wednesday, December 15, 2010

BENGANG part 2

salam dearies

Hari ni saya bengang lagi!

Advise buat Ho,budak perempuan eksekutif pentadbiran super tak cantik,Hamek ku,puas hati aku! :
u jangan ingat u chinese,i takut dengan u.sudahlah u buli i,suruh i buat kerja u,sekarang u nak tuduh i lembab pulak.i tak minta u tuk bagi kerja kat i,apatah lagi nak kacau u buat kerja.but then,kenapa u nak marah i bila i lambat siapkan kerja yang u bagi dengan sukarela tu??FYI,i tak pernah buat kerja tu ok.u pun tak ajar i macamana nak buat.so,it takes a little time la.u bagi 15mins before rehat.then,15mins sebelum rehat habis,u dah minta balik.u ingat i tak rehat ke?
sampai hal i pergi toilet pun u nak marah marah and tuduh i lembab!hello miss,i dah cukup sabar dengan u ok.semua tuduhan u pada i tak benar sama sekali!diulangi,tuduhan u hanyalah berbentuk propaganda semata mata!memang orang melayu cuma jadi mainan u je kan.just wait and see,i akan bagi u pening kepala if i had to resign some days later.sooner or later,u have to pay for it~

*Saya minta maaf,dalam beberapa hari ni mungkin entri saya dipenuhi dengan takungan emosi membuak buak kerana saya sedang sakit.Ya.Saya sakit jiwa hati yang kritis.Dah tak peduli ada atau tak orang sudi nak baca.Yang penting saya puas.Puas dapat luah segalanya.Bukan kah salah satu tujuan belog untuk meredakan hati yang gundah?cewah!Kasi tampar sikit budak jiwa jiwa ni.pang!


* sedang melalui masalah 'kejiwaan' seperti perngkaji tayar di atas


maaf kan sy (~___~)



No comments: