♡ izzah ♡: Jangan Snap Gambar Kucing Banyak2,Nanti Beliau Cepat Mati

Thursday, July 29, 2010

Jangan Snap Gambar Kucing Banyak2,Nanti Beliau Cepat Mati

Salam Dearies~~

Korang ada kucing tak??Ada?Kalau tak ada pon buat2 lah ada yek!heh.Sila ambil perhatian kepada peminat kucing sekalian,KALAU TAK MAHU SI GUMUK *gelaran paling kiut + manja untuk kucen kucing  KESAYANGAN CEPAT MATI,SILA JANGAN JADI PAPARAZZI DUK AMIK GAMBAR BELIAU SECARA KERAP okey!

* Darling,too much exposure killing yourself


Yup!that's friend of mine kucing.Very da cute haa?Seriously saya jatuh cinta pada beliau.Sangat comel,tampan,segak,macho,hensem,bla..bla..bla..bla..Tapi sadly,beliau dah mati a week ago.See,tuan nya sangat busy nak jadi paparazzi beliau sampai semua hal2 berkaitan beliau termasuklah bab buli membuli dipapar dalam laman maya sampai semua kucing seluruh dunia boleh akses.Mungkin juga kematian beliau telah dirancang oleh sekutu jahat yang tak mahu beliau hidup lama.Dalam erti kata lain,cemburu tahap cipan.Ayat tak boleh blah kan!haha


Darling tu kucing yang saya stalk everyday.Sungguh,saya tak pernah jenguk Fb orang setiap hari macam Fanpage beliau Err..tipu,saya stalk fB mr.boyfee setiap hari.haha..Masa hayat beliau,tuan beliau tersangat rajin upload pict comel2 termasuk video yang merapu,but semua tak menjemukan pada saya sebab 3D (Darling,Debab,Demok) very da cute.Nak jenguk kekiutan beliau,kelik kat sini 
Tuan Darling ni kawan saya masa sekolah,Ogy.Kerja kat KL,so bela kucing buat teman.Setiap hari la dia duk update pasal chenta hati dia tu.Disebab kan ramai sangat peminat,dia buatla fanpage khas untuk Darling.Adala dalam 400++ fans,takdelah se glamer selebriti.Tapi berbaloi-baloi la jugak jadi peminat dia sebab page ber'hapdet' everyday.Plus si Darling suka posing menggedix.Suka beno den nengok haa.Hak hak hak..




okey,berbalik pada mitos pasal kucing tadi.Saya tak tahu kewujudan mitos nih,and tak tahu mitos ni wujud atas reason apa.Pada saya,ajal maut,jodoh ketentuan,hidup mati semua Allah yang tentukan.Bila tiba masa nyawa tercabut,Allah tetap akan cabut!Bukan sebab posing depan kamera banyak2 or banyak sangat makan Smart HEART or apa ke..Darling tu pun tak tahu sakit apa.Main comel2 alih alih 3 4 hari lepas tu "ji'un"...Kesian kan..



di bawah adalah koleksi kucing saya yang tak sempat membesar dengan sihat

* si BUNTAT - mati kekurangan zat,mak tak mahu bagi susu T_T

* si MAMEK yang tunjuk ass tuh - mati dijalanan..huhu


* si BIG TUMMY - pendarahan perut kronik @ keracunan makanan

Ni lah Arjuna Kesayangan yang Tinggal, B.OO.L.A.T

* oh boolat,teruskan temani tidur kakak setiap hari yee~~

* tak mahu..rela tidur dalam ni dari tidur dengan kakak bersama katil kakak yang cinonet tuh!!

pssst : Boolat,kakak chenta kamu

No comments: