♡ izzah ♡: **aku kini milik mu**

Thursday, June 3, 2010

**aku kini milik mu**

29.05.2010

kau datang bawak rombongan
segerombolan kerabat bersama bersidang


membawa segala dulang hantaran




berdengung2 ayat puitis
nak minang cakap nak minang
toksah berbunga panjang


jadi terus terang
dah suka buat apa nak reject
pantun jawa diaju sebagai tanda terima

 

penat berpantun,sila lah letak 'pengeras'nya
barulah lengkap proses bertandang

*****************************************
tersorok dalam bilik
aku terkocoh2 dengan mak andam
kau janji datang pukul 3 lebih
tapi jam 3 tepat dah assalamualaikum
*mak andam cakap kau tak sabar beno


bersiap ala kadar
mempersilakan bakal mak mentua datang 


****************************************

membawa persembahan dari hati kau
.
.
.
tadaaa..


haha
cincin ini kini milik aku
kau takde hak nak simpan lagi.okey.
terima kasih mak

walau nak dapat mak baru
aku takkan lupa pada ibu
"u such a great mom!"
*hadiah hari ibu untuk mu

    *kiri itu ibuku

selamat sudah semuanya

**************************************

terima kasih pada yg datang
terima kasih pada family


terima kasih pada mak andam


terima kasih pada nor apiza


terima kasih pada noor fatimah &  ikin mohamed


terima kasih pada bik puza


terima kasih pada geng gedix


terima kasih pada geng anak dara


thanx jugak pada 
missallysya 4 drOp dead gOrgeos dress!
fatensbakery 4 sweet Bite yummy cuppies!


  *special kredit to u sayang..AKU KINI MILIK MU






terima kasih tak terhingga pada aku
*if i'm not strOng enough,this would'nt be happen




**syukur semuanya selamat (^ ~ ^)


2 comments:

ieyka dinda said...

wahh..congratz yeahhh..~ mge bahagia salu k..nice in pinkishh!~

Unknown said...

tQ ieyka~~
keep in touch ya
spg.renggam n bt.pahat is not so far..(^_^)